sobota, 11 maja 2013

It's a good day ( BB Garnier)

Krem do twarzy z serii BB (BEAUTY BALM PERFECTOR) to, jak twierdzi producent (Garnier), kosmetyk wielofunkcyjny  Posiada właściwości nawilżające i korygująco-upiększające. Może być stosowany jako podkład, krem lub baza pod makijaż.One step - 5 results.Czy to prawda? Nie wiem, bo nie próbowałam, ale słyszałam wielce pochlebne opinie. Podoba mi się reklama kremu z radosną, pełną energii blondynką.
BB po polsku
Zobaczcie wersję z brunetką pokazywaną kobietom w Indiach
BB po angielsku
Zauważyliście różnicę? Nakremowana blondynka spotyka na ulicy faceta ubranego w T-shirt z napisem I love BB, a brunetka spotyka małą dziewczynkę. Polska wersja kończy się slowami: "Kto dba o mnie? - Garnier" natomiast angielska - "Take care!" czyli "Dbaj o siebie".
Reklamie towarzyszy piosenka z roku 1947 pod tytułem "It's a Good Day" w wykonaniu amerykańskiej piosenkarki i aktorki Peggy Lee.
Oto fragment tekstu:
Yes, it's a good day for singing a song,
and it's a good day for moving alone.
Yes, it's a good day, how could anything go wrong,
A good day from morning' till night..

Bardzo optymistyczne!
Peggy Lee - It's a Good Day

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz