poniedziałek, 14 stycznia 2013

Nieuświadomionym parówkożercom - stanowcze NIE.

Good morning, good morning to youuu.....Z czym Wam się to kojarzy? Bo jeśli z tańczącymi parówkami, które "smakują śpiewająco", to niedobrze! Wiem, wiem - znana melodia podnosi atrakcyjność reklamy, ale zawsze mam mieszane uczucia wobec takich pomysłów.
Kochane Dzieci i Wy droga Młodzieży Młodsza i Starsza!
 Pamiętajcie proszę, że piosenka "Good morning" to nie hit wylansowany przez producentów wędlin, ale jeden z największych przebojów znanego amerykańskiego musicalu "Deszczowa piosenka" (Singin'in the rain) z roku 1952. Sama piosenka jest jeszcze starsza. Powstała w 1939 roku na potrzeby innego musicalu, ale dopiero "Deszczowa piosenka" przyniosła jej prawdziwą sławę.
NIEŚWIADOMYM POCHODZENIA PIOSENKI "GOOD MORNING" PARÓWKOŻERCOM  mówimy stanowczo : NIE !

Good morning (Singin'in the rain" 1952)   ( 25 sekund rozmawiają, potem śpiewają)

2 komentarze:

  1. Przeraża mnie ta reklama, ale że piosenka pochodzi z Singin'in the rain, niemiałam pojęcia :D Pierwszy raz jestem na Pani blogu, ale czytam dalsze notki...i zapisuję blog do mojej listy ulubionych !
    Pozdrawiam serdecznie ! :D Alice P.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za komentarz.
    Pozdrawiam!
    JM

    OdpowiedzUsuń