poniedziałek, 10 czerwca 2013

Strawberry dessert for lazy cooks

Sezon truskawkowy w pełni. Postanowiłam poszukać jakiegoś prostego przepisu na deser z truskawkami dla leniwych. Na you tube wpisałam więc "easy strawberry dessert" i rozpoczęłam poszukiwania. Zachęcająco brzmiały określenia typu "no bake" czyli bez pieczenia lub "one pot" czyli wszystko robi się w jednym garnku. W końcu znalazłam to, czego szukałam. Przepis nazywa się : Strawberry cloud cake with berry sauce . Strawberry cloud czyli truskawkowa chmura sugeruje, że deser będzie lekki. Berry sauce czyli jagodowy sos postanowiłam sobie darować.
How to make strawberry cloud cake:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=mYaz5YgiJYI
Wykonanie deseru demonstruje na filmie Annabel Langbein, autorka książek kucharskich, prezenterka telewizyjna, propagatorka ekologicznej żywności, która prowadzi własny program kulinarny w nowozelandzkiej telewizji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz