piątek, 7 czerwca 2013

Antonio! WHY did you do it ?!!! ( Czyli reklama gumy do żucia Orbit)

Są reklamy, które bawią, są reklamy nudne, są też takie, które silnie irytują i trzeba gorączkowo szukać pilota. Niedawno odkryłam reklamę, która strasznie mnie zasmuca. Co to takiego? To reklama gumy do żucia orbit z udziałem Antonio Banderasa. Spot miał być w założeniu zabawny ale mnie niestety nie bawi. Aktor odsuwa pusty talerz i prowadzi dialog z wyimaginowanymi resztkami jedzenia, które nie wiedzieć czemu zamiast tkwić między jego wypielęgnowanymi zębami, biegają po stole, a w dodatku są bezczelne.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=dIx_0EOfBUk
Antonio Banderas  debiutował jako aktor w teatrze w Madrycie, potem grywał w filmach słynnego hiszpańskiego reżysera Pedro Almodovara, a w końcu trafił do Hollywood. Znany jest z ról w filmach  The Mambo Kings (Królowie mambo), Dom dusz ( House of the Spirits), Wywiad z wampirem (Interview with the Vampire), Evita, Desperado, Maska Zorro (The Mask of Zorro), dubbingował  postać kota w filmie Shrek.
 Widok nadgryzionego zębem czasu Banderasa, który po skończonym posiłku "rozstaje się" z resztkami jedzenia, jest wyjątkowo przygnębiający, że płakać się chce..... ( zwłaszcza jak się komuś przypomni film Desperado  => DESPERADO )
WHY DID YOU DO IT, ANTONIO? ¿POR QUÉ?
( The answer is simple: Just for money).

5 komentarzy:

  1. Moja koleżanka dawno temu pracowała w agencji muzycznej, która organizowała koncerty znanych jazzmanów. Dziś Ci jazzmani mocno "posunięci w latach" również koncertują. Ona z zasady nie chodzi na te koncerty. Nie chce tracić tych dobrych wrażeń sprzed lat! :) Chce ich pamiętać jako energicznych i "z fasonem" :) I ja, choć post Twój przeczytałam z zainteresowaniem, daruję sobie oglądanie Antonia. :) Ściskam i zamiast Orbitek wybieram Mentosza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem którego Antonia nie chcesz oglądać. Jako osoba, która się wyrzekła telewizora, chyba tego z reklamy. Niestety 99 % ludzi ma telewizory a Antonio z resztkami jedzenia jest pokazywany wyjątkowo często. Dlatego zamieściłam link do Desperado, żeby można go było podziwiać w kwiecie lat i urody.

      Usuń
  2. Coś na wakacje?

    http://www.aktualnekonkursy.pl/najnowsze-konkursy/8-konkursy/konkursyliterackie/konkursy-literackie/2034-konkurs-na-najlepszy-przeklad-opowiadania-mfo-2013.html

    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, oczywiście nie chcę oglądać tego z resztkami jedzenia! :) Wciąż żyję bez telewizora :) i niech tak zostanie :) :) :) Jest suuuuuuper!
    Cieszę się, że konkurs Cię zainteresował! Czytałam latami Twoje maile (teraz mi ich brakuje....), teraz z przyjemnością wchodzę na Twojego bloga, który rozrasta się imponująco - wierzę w Twój talent literacki ! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń