poniedziałek, 17 grudnia 2012

Mój blog nagrodzony!

Dziś poczułam się jak na rozdaniu oskarów! Lista nagrodzonych była trzymana w tajemnicy do ostatniej chwili, więc już teraz wiem, jak to jest, gdy nagle padają słowa ... and the winner is... ;-)
 Mój blog, który powstał jako zadanie końcowe na kursie "E-tutoring w wiejskiej szkole" prowadzonym przez Regionalny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli WOM w Częstochowie, znalazł się w grupie trzech najciekawszych blogów. Wyboru dokonano w wyniku głosowania uczestników kursu. Moja nagroda to Multimedialna Encyklopedia Powszechna PWN, oraz książka pod tytułem:
Nie pozostaje mi teraz nic innego jak pisać blog dalej...
Nagrody przyznano również w kategoriach: projekt, kurs i film. Wszystkim, którzy oddali głosy na mojego bloga serdecznie dziękuję, a nagrodzonym gratuluję!

Nie byłabym sobą, gdybym nie znalazła piosenki na tę okazję.
We are the winners

8 komentarzy:

  1. Gratuluję! I nie myśl o zaprzestaniu pisania! Idzie Ci świetnie!
    Twoja Fanka :) Alice

    OdpowiedzUsuń
  2. Thank you Alice!
    Your friend Dżołana

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze raz gratuluję!!! Mam nadzieję, że będzie Pani pisała jeszcze długo, długo. ja na pewno będę z zainteresowaniem nadal czytała. Pozdrawiam M. M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pani Dyrektor! Czuję sie bardzo zmotywowana do dalszego pisania!

      Usuń
  4. Nagroda w pełni zasłużona! :-) Gratulujemy! Będziemy czytać i polecać!
    Zespół Projektowy

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielkie dzięki Zespole Projektowy! Czytajcie i polecajcie. That's very kind of you.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój ulubiony blog. Prawdę mówiąc jedyny jaki czytuję, ale i tak ulubiony :D

    OdpowiedzUsuń