poniedziałek, 10 grudnia 2012

Listen and learn, czyli piosenka jest dobra na wszystko

O tym, że  piosenka jest dobra na wszystko, wiemy od dawna. Słuchaj więc piosenek po angielsku i ucz się. To bardzo przyjemny i skuteczny sposób na opanowanie wymowy, słownictwa a nawet gramatyki, W doborze piosenek trzeba jednak zachować pewną ostrożność, nie wszystkie bowiem nadają się do tego celu. Na początek proponuję skorzystać z opracowanej przeze mnie listy (zakładka po prawej). Jeśli ktoś może mi pomóc w jej poszerzeniu, będę bardzo wdzięczna.

3 komentarze:

  1. bardzo fajny ten twoj blog- czytelny, ciekawe linki i śledzone blogi. ciekawa jestem jak tworzy sie takie podstrony, pewnie sie kiedyś dowiem:) gratuluję bloga. zmotywowałas mnie do poszukiwań!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki.Podstrony to nic trudnego. Kliknij na projekt- strony - dodaj stronę, w opcjach zaznacz jak ma byc wyswietlana i to wszystko. Good luck.

      Usuń
  2. O, też się nad tym zastanawiałam :) Mam wypróbowane STRONY, ale czy z nich powstaną PODSTRONY :) tego dowiem się wkrótce!
    Blog się rozwija i jest super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    :)

    OdpowiedzUsuń