wtorek, 29 lipca 2014

I've got the power! - PLUS Power LTE

Spośród licznych reklam telewizyjnych rzuca się w oczy ( a raczej w uszy) reklama internetu  Plus LTE bez limitu danych.
http://www.youtube.com/watch?v=HbYBoWcVhnM
Reklama fajna, bo bez zbędnego gadania. W spocie wykorzystano fragment piosenki "The Power". niemieckiej grupy SNAP
http://www.youtube.com/watch?v=_BRv9wGf5pk
Grupa powstała w roku 1989 we Frankfurcie , a "The Power" pochodzi z cieszącego się największą popularnością albumu "The World Power", który ukazał się w styczniu 1990 roku.
Teledysk rozpoczyna się, nie wiedzieć czemu, zdaniem w języku rosyjskim:“Американская фирма Transceptor Technology приступила к производству компьютеров «Персональный спутник»” (meaning “The American company Transceptor Technology has started production of the ‘Personal Companion’ computer”).
"The Power" to nie moje klimaty ,ale trzeba przyznać, że dzięki tej piosence reklama Plusa zyskała MOC.

5 komentarzy:

  1. Często, jak widzę miliony bilbordów, migających telewizorków, ulotki i plakaty - zastanawiam się.
    Patrzę na nakład ludzkiej energii, pieniędzy w stworzenie reklamy, która rzuca się w oczy, jest miła, szokująca, beznadziejna, na pograniczu dobrego smaku, śmieszna, dająca do myślenia....
    Organizowane są przecież Noce Reklamożerców, kiedy to puszczane są w kinie reklamy z całego świata...
    Czy to nie jest już sztuka pop?
    A ja się zastanawiam, czy reklama działa?
    Zachęca do kupowania? Bo taki był jej pierwszy cel....

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja najbardziej lubię reklamy produktów, których nie mam zamiaru kupować wcale.Czy zachęca? Z pewnością tak. Każda reklama jest adresowana do konkretnych odbiorców. Najbardziej kontrowersyjne są reklamy adresowane do dzieci.
    Ostatnio śmieszą mnie reklamy różnych kredytów i szybkich pożyczek, do wzięcia których zachęca robot, miś pluszowy, wiewiórka lub kocica w okularach, dżinsach i T-shircie. Są to reklamy adresowane do osób infantylnych, które wierzą, że kredyt spłacą za nich krasnoludki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, tak... zapomniałam, że nad reklamą pracuje jeszcze sztab psychologów.......
      Nie oglądam reklam, choć czasem coś się w komputerze rzuci przed oczy.....
      Jestem trudnym odbiorcą........ bo odbieram na innych falach :)

      Usuń
  3. a najlepsza jest ta tęcza homoseksualistów na początku reklamy. żenada! Pamiętacie też reklamę plusa jak student kosił trawe? Dodatkowo "narrator" zrobił symboliczny gest ręką dla palaczy trawki. Przekaz podprogowy na 100%.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja tej tęczy nawet w pierwszej chwili nie zauwazyłam. Od dzis bedę oglądać reklamy pod kątem przekazów podprogowych.

      Usuń