czwartek, 10 lipca 2014

Experience

Prognozy dotyczące mojego nieszczęsnego laptopa nie są dobre. Może w PONIEDZIAŁEK.... Toż to wieczność!
Pozostaje mi tylko znosić w pokorze to doświadczenie życiowe.
Oto kilka złotych myśli na temat doświadczeń:
EXPERIENCE IS THE BEST TEACHER ( Doświadczenie jest najlepszym nauczycielem)
EXPERIENCE IS THE MOTHER OF WISDOM   ( Doświadczenie jest matką mądrości)
EXPERIENCE KEEPS A DEAR SCHOOL, BUT FOOLS LEARN IN NO OTHER. (Doświadczenie jest drogą szkołą, lecz głupcy nie uczą się w żadnej innej).
EXPERIENCE KEEPS NO SCHOOLS, SHE TEACHES HER PUPILS SINGLY.
( Doświadczenie nie prowadzi żadnej szkoły, naukę pobiera się indywidualnie).
- Zwróćcie uwagę,że tutaj słowo experience zostało zastąpione zaimkiem SHE, czyli doświadczenie jest rodzaju żeńskiego.
EXPERIENCE MUST BE BOUGHT. ( Za doświadczenie trzeba zapłacić. Dosłownie: Doświadczenie trzeba kupić).
( Na podstawie książki Jacka Albińskiego ENGLISH PROVERBS& SAYINGS)
Do kitu z takim doświadczeniem! Oddajcie mi mój laptop!








1 komentarz:

  1. On Monday!
    Jeszcze tylko weekend i już.... wiem, że to nie jest pocieszające.
    Świetny wpis powstał z tego doświadczenia bezlaptopowego!
    No tak, doświadczenie to ONA...... mam wrażenie, że facetów to jakoś omija, a jeśli nie, to potem i tak ich ewentualne doświadczenie - nie obchodzi.....
    :) Regards
    :)

    OdpowiedzUsuń