poniedziałek, 3 lutego 2014

Words on clothes

W tym sezonie niektórzy z najbardziej prestiżowych projektantów mody przygotowali kolekcje ubrań ozdobionych napisami. Proste, optymistyczne, radosne zwroty - często w języku francuskim - stały się trendy. 
  Jess Cartner-Morley z The Guardian, która jak sama przyznała, zawsze uważała  tego typu ubrania  za "fashion for stupid people" , tym razem skapitulowała i ubrana w top z napisem LUCKY postanowiła zaprezentować kilka przykładów takiej garderoby. Producentami odzieży są między innymi: Marks & Spencer, River Island i Whistles .
Zobaczcie sami:
http://www.theguardian.com/fashion/video/2014/jan/29/how-to-wear-words-on-clothes-video
W gimnazjum ciuchy z napisami to norma. Niektóre śmieszą, inne skłaniają do refleksji, jeszcze inne irytują. Mnie najbardziej wkurza paradowanie w bluzce z napisem "Kocham mamę, kocham tatę, a najbardziej ich wypłatę". Głupie i wcale nie śmieszne.

2 komentarze:

  1. W Twoim English Trivia Daily mignęło mi: "The word stewardesses is the longest English word which one can type with only using the left hand I zrozumiałam, to najfajniejsze :D
    Skojarzyło mi się ze słowem "WARSZAWA", które również pisze się tylko lewą ręką, choć może nie jest to najdłuższe słowo :D
    Jako pracownik pewnej placówki w miejscowości SAND - byłam z grupą koleżanek na szkoleniu "Koszulka - moda czy komunikat?" Coś koło tego! Lubię śmieszne, refleksyjne też, no i optymistyczne! O rodzicach i wypłacie przykre... Ciekawe czy wspomniana mama z tatą śmieją się na widok tej koszulki... zwłaszcza, że z wypłaty musieli dać na ten ciuch!

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, ze dodanie gadżetu English Trivia Daily było dobrym pomysłem.

    OdpowiedzUsuń