poniedziałek, 24 lutego 2014

Europe's 12 most impressive metro stations

Na stronie CNN znajdziecie listę najbardziej spektakularnych stacji metra w Europie.
Są to:
1. Toledo, Naples, Italy
2. Westfriedhof, Munich, Germany
3. Komsomolskaya (Koltsevaya Line), Moscow
4. Olaias, Lisbon, Portugal
5. Westminster, London
6. T-Centralen, Stockholm, Sweden
7. Bockenheimer Warte, Frankfurt, Germany
8. "Fosteritos," Bilbao, Spain
9. Palais Royal -- Musée du Louvre, Paris
10. Admiralteyskaya, St. Petersburg, Russia
11. Plac Wilsona, Warsaw, Poland https://www.youtube.com/watch?v=rJCy9HZy-Vs
12. Staromestska, Prague

3 komentarze:

  1. Ojej!
    I'm proud of it!!!!
    Jak tylko przeczytałam początek zdania to od razu przerzuciłam wzrok na listę stacji.
    Raczej z rezygnacją, że coś znajdzie się z naszej krótkiej trasy metra warszawskiego!
    Super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Tak, potwierdzam, stacja jest piękna i wyjątkowa! Inne sa podobne, różne, a ta wyjątkowa!!!!!! :)
    Thank you, Dżołana!

    OdpowiedzUsuń
  2. You are welcome. Jeszcze nie jechałam warszawskim metrem ale kiedyś pewnie pojadę.
    Żałuję, bo mogłam jechać metrem w Sztokholmie i w Bilbao i zobaczyć te stacje ,ale tego nie zrobiłam. Jakoś nie mogę sobie przypomnieć czy w Lizbonie jechaliśmy metrem, ale chyba nie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zaraz będę jechać :) Umówiłam się z koleżanką i będę jechać przez stację Plac Wilsona! Rzucę okiem jeszcze raz! :D W internecie krąży żart, że plan warszawskiego metra można umieszczać na długopisach :) he he
    W Lizbonie nie jechaliśmy metrem..... ale i tak było super! :D

    OdpowiedzUsuń