niedziela, 2 lutego 2014

Won't Say Sorry (Princessa-"lekko tak")

Już od dawna się zabierałam do napisania o reklamie wafelka Princessa kokosowa, ale jakoś nie mogłam zacząć. Chodzi o spot, w którym sympatyczna blondynka maluje niebiesko-biały obraz. Kolory dobrano nieprzypadkowo - takie barwy ma opakowanie tego lekkiego, kruchego wafelka, oblanego białą czekoladą... Mniam....
https://www.youtube.com/watch?v=ZROT1gYOGsU
Jeśli chodzi o to, co słyszymy w tle i co wpływa w głównej mierze na atrakcyjność tej reklamy, to piosenka Won't Say Sorry", którą śpiewa Gianna Charles:
https://www.youtube.com/watch?v=BzEBfkNcHPk
Znaleźć jakiekolwiek informacje o tej wokalistce nie jest łatwo, albo ja tak nieudolnie ich szukałam. Dowiedziałam się jedynie, że Gianna Charles pochodzi Wiednia  i śpiewa muzykę soul i gospel. Występowała miedzy innymi z grupami Parov Stelar i Supermax
Wracając do  "Won't Say Sorry" czyli "Nie powiem przepraszam", to tekst tak się ma do radosnej i lekkiej Princessy, jak pięść do nosa. Piosenka mówi o skomplikowanych relacjach miedzy dwojgiem ludzi i potrzebie akceptacji i kompromisu. On zarzuca jej, że nie jest taka jak on by chciał, ale trafił na osobę asertywną, która nie ma poczucia winy i nie ma zamiaru się zmieniać ani przepraszać. Jeśli mają pozostać razem, on musi ją zaakceptować taką jaka jest.
Cause I won’t say sorry for being who I am
And I don’t wanna hear no explanations
Yeah, I won’t say sorry for feeling what I feel
And I don’t wanna meet your expectations oh no oh sorry
 
Pomyślcie o tych mądrościach życiowych chrupiąc kokosową Princessę. Smacznego!

1 komentarz:

  1. Mam skojarzenie łączące sens piosenki i przepyszną Pricessę!
    Relacje dwojga ludzi są skomplikowane, ona nie jest taka jak on by chciał. Dziewczyna nie ma zamiaru niczego zmieniać i on... musi ją zaakceptować taką jaka jest - nawet jeśli je dużo pysznych kokosowych wafelków i za kilka lat będzie mocno otyła :D ALe dalej ... asertywna ! :D

    OdpowiedzUsuń