piątek, 21 lutego 2014

Lipton Yellow Label Tea commercial

 Reklama herbaty Lipton przykuwa uwagę sympatyczną muzyką w tle. W spocie oglądamy grupę młodych ludzi, którzy rozkoszują się gorącym napojem. Pewnie lepiej by im smakowało gdyby zanim zaczną się delektować pyszną herbatką mogli wyciągnąć z kubków torebki, ale na to twórcy reklamy pozwolić im nie mogą, bo żółty kartonik z napisem Lipton musi być widoczny.
Lipton - łyk optymizmu, herbata Lipton rozjaśnia twój dzień - słyszymy.
https://www.youtube.com/watch?v=UxRR43eJaL0
Lipton Yellow Label to najpopularniejsza w Europie czarna herbata. Produkuje się ją od 1890 roku z herbat uprawianych w Indiach i Afryce  i sprzedaje w 150 krajach.
Najbardziej znane slogany reklamowe firmy Lipton to:
                  Tea can do that.
     Lipton. We can do that.
     100% Natural and 100% Real Tea.
     Lipton's gets into more hot water than anything


Piosenkę D-d-dance , której refren wykorzystano w reklamie wykonuje szwedzka grupa The Royal Concept, która powstała w 2010 roku w Sztokholmie.
I know you're still green, but I'll
Start you a scene that you can write about
When you come around
I know you're still green, girl
I'll start you a scene, girl
 
https://www.youtube.com/watch?v=0lvdFYdBHe0

2 komentarze:

  1. Mnie się zdarza pić herbatę z pływającą torebką. Ale nie ze względów reklamowych, tylko lubię mocną herbatę..... niektórzy twierdzą, że przez to psuję sobie smak herbaty?
    I don't know! I think this tea is good!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybyś oglądała program Katarzyny Bosackiej "Wiem co jem," to zaczęłabyś kupować herbatę liściastą zamiast ekspresowej. Podobno, to, co jest w tych torebkach, to resztki i odpady.
      Prawdziwa herbata to liście. Ja na razie piję taką w domu,ale do pracy zabieram ekspresówki, bo mniej kłopotu..

      Usuń