niedziela, 27 kwietnia 2014

Miś świata czyli 10 best fictional bears

Na stronie the Guardian znajdziecie listę 10 najsłynniejszych niedźwiedzi. Oczywiście chodzi o postacie literackie i filmowe. Przyznaję, że o istnieniu niektórych nie miałam pojęcia
Oto one
  1.  Paddington Bear
  2. Winnie-the-Pooh
  3. Bungle
  4. Baloo
  5. Iorek Byrnison
  6.  Ted
  7. Rupert
  8. John Lewis bear
  9. Yogi
  10. Fozzie
Dodałabym tutaj :
oraz
a także, a może przede wszystkim: http://www.youtube.com/watch?v=vc8T9o40Fjg
ZAPRASZAM DO UZUPEŁNIANIA LISTY!

2 komentarze:

  1. Zgadzam się z Tobą, niektóre misie nie są znane! Przynajmniej w tej części świata!
    Za to lubię Uszatka, a na Koralgolu byłam w kinie! Pełnometrażowy film z włóczkowym misiem w roli głównej i te niebieskie oczka :) Fajny był!!!!
    Mam jednak zasadę - nie oglądam filmów, które pamiętam z dzieciństwa! Bo jawią mi się (misie) jako wspaniałe, a dziś odbieram je zupełnie inaczej - taką "krzywdę" zrobiłam sobie oglądając Pana Kleksa. Kiedyś - świetna przygoda! A dziś, jakieś śmieszne, nierzadko brzydkie dekoracje, marne efekty.....
    Jakie jeszcze są misie?
    Ja: - A Gumisie mogą być?
    Jest taka bajka rosyjska "Masza i niedźwiedź", ale nie wiem czy on ma jakieś imię....
    My_husband, któremu powiedziałam o poszukiwaniach różnych misiów i miśków pomyślał chwilę i ....wymyślił:
    - Miśka Miki :D
    oraz nieśmiertelny przebój "Biały Miś, Biały Miś, dla dziewczyny...."
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzuciłam temat i teraz my_husband rzuca ciągle jakimiś pomysłami "misiowymi", podał już Koralgola, "Misia" Barei, te które podałam we wcześniejszym komentarzu...
    Ale nie, nie....on dalej szuka.......
    Proponuje do Twojej kolekcji (jako półmieszkaniec patriota złotopotocki) Grotę Misia, zwaną jako Grotę Niedźwiedzia, musiał tam przebywać miś, skoro taka nazwa !
    Krzyś wspomina jeszcze panią Misię z podstawówki, która uczyła chemii i biologii....... Powiedział: "Kształtowała moją wiedzę...miło wspominam jej lekcje..... w klasie było zawsze dużo pomocy, budowa żaby, szkielet, któremu zawsze ktoś zaaplikował do ust papierosa".....
    Ciągle coś dorzuca:
    "Jest jeszcze niedźwiedzia przysługa, ale to nie wiem czy pasuje......."
    :)
    Sama oceń!
    Pozdrawiamy, temat misiowy bardzo nas ożywił :) :) :)
    Thank You!

    OdpowiedzUsuń