niedziela, 13 kwietnia 2014

Easter decorations

Do Wielkanocy zostało kilka dni. Pora pomyśleć o świątecznych dekoracjach. W tym roku  po raz pierwszy ozdobiłam styropianowe jajka techniką decoupage *. Efekty - jak widać na załączonym obrazku 
                                                                   
Jeśli chcecie wiedzieć, jak się to robi, zerknijcie tutaj:

*Słowo decoupage pochodzi od francuskiego czasownika „decouper” – wycinać
 Découpage is a French word that means "cut out" or "cut up." In English, découpage is a decorative form of collage, associated with craft more than with fine art. (About .com Art History)
Polecam też : 
15 creative ways to decorate easter eggs:
http://www.boredpanda.com/easter-diy-ideas/

5 komentarzy:

  1. Gratuluję!!! :) Jest wesołe przez ten kwiatkowy deseń i bardzo wiosenne!
    Jak duże jest to jajo? Obstawiam 12 cm wysokości.....
    Dzięki Twojemu blogowi i funkcji "trivia" dowiedziałam się, skąd nazwa NEWS, zawsze myślałam że to nowości a to ... skrót od pierwszych liter nazw kierunków świata... że wiadomości pochodzą z różnych stron :) Thank You :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. Ma 12 centymetrów. Zrobiłam 4 duże i 6 małych w różne wzory. Nauczyłam się jak to robić z you tube i była to fajna zabawa.
      Funkcja Trivia dostarcza ciekawych informacji. Ja tez się sporo z niej nauczyłam. Niektóre gadżety są naprawdę użyteczne.

      Usuń
  2. O, to jaj masz więcej! Super! Internet to jednak świetny nauczyciel!
    Z ciekawych funkcji podoba mi się Twój formularz kontaktowy, zastanawiam się jednak czy nie dałoby się zrobic takiego przycisku "napisz do mnie"...
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy to możliwe. Poszukaj dobrze w gadżetach. Nawiasem mówiąc nikt do mnie nie napisał....

      Usuń
    2. Już zrobiłam "Napisz do mnie" ale jak zrobić, żeby te pola pod spodem otwierały się po kliknieciu na ten napis - NIE WIEM.

      Usuń