środa, 30 kwietnia 2014

BANG BANG! (czyli PIF - PAF!)

Przez przypadek włączyłam rano kanał Viva i trafiłam na listę przebojów, na szczycie której znalazł się stary hit w nowej wersji. Piosenka tak się do mnie przyczepiła, że nie chce się teraz odczepić. Cały dzień słyszę w głowie : Bang bang, he shot me down. Bang bang, I hit the ground. Bang bang, that the awful sound.   Bang bang, my baby shot me down.....
Piosenka Bang Bang! powstała w roku 1966 i napisał ją dla 20-letniej wówczas Cher jej partner Sonny Bono. Zobaczcie jak wyglądała artystka przed ponad 40 -laty i przed kilkudziesięcioma operacjami plastycznymi, które sobie potem zrobiła aby poprawić urodę:
A tak śpiewa swój wielki przebój mając lat 68
Piosenkę Bang Bang śpiewało wielu wykonawców, miedzy innymi Nancy Sinatra, której wersję wykorzystano w filmie Kill Bill.
Mnie najbardziej podoba się wersja Ani Dąbrowskiej:
Słowo bang ma wiele znaczeń: huk, trzask, łomot. trzasnąć, walnąć, huknąć, uderzyć się, wpaść na coś.
 Bang bang, he shot me down. Bang bang, I hit the ground. Bang bang, that the awful sound.   Bang bang, my baby shot me down.....

1 komentarz:

  1. Bang bang kojarzy mi się z jakimś ekstra płynem myjącym.....Bang Bang - i po robocie! :)

    OdpowiedzUsuń