niedziela, 24 listopada 2013

1st BIRTHDAY!

 
Posted by Picasa
Dziś mój blog obchodzi swoje pierwsze urodziny. Rok temu, 24 listopada napisałam pierwszy, bardzo krótki post w ramach pracy domowej na kursie E-tutoring, organizowanym przez RODN WOM w Częstochowie. Nigdy wcześniej nie prowadziłam bloga, więc kiedy zobaczyłam swój tekst na ekranie laptopa ucieszyłam  się, że mi się udało i że to nie takie trudne..
Potem kurs się skończył, a mój blog otrzymał wyróżnienie, co zmotywowało mnie do dalszego pisania. http://englishpleaseee.blogspot.com/2012/12/moj-blog-nagrodzony.html
Od tej pory tak sobie pisze i piszę i końca na razie nie widać... Postanowiłam, że będę pisać często, ale krótkie posty. Nie wiem czy to zaleta czy wada. Dlaczego krótkie? Bo "żyjemy dłużej ale mniej dokładnie i krótszymi zdaniami", bo w natłoku informacji trudno się skupić, bo wyrosło pokolenie, którego dewizą jest "too long, didn't read" czyli "za długie, nie przeczytałem"
W ciągu tych 365 dni napisałam 319 postów, a blog był otwierany ponad 19 tysięcy razy.
Dziękuję Wszystkim, którzy tu zaglądają, za zainteresowanie i proszę o więcej komentarzy.
Mam nadzieję, że to  nie ostatnie urodziny IN ENGLISH, PLEASEEE....

4 komentarze:

  1. Super! Happy Birthday to Dżołana's Blog!
    :) I ja myślę, że to pierwsze, a na pewno nie ostatnie urodziny Bloga!
    Świetnie to robisz!
    Mówi Ci to Siostra w Blogu :D

    OdpowiedzUsuń