czwartek, 25 kwietnia 2013

The First, My Last, My Everything, czyli Wedel - fabryka przyjemności.

Pisałam już kiedyś o reklamie wedlowskiego ptasiego mleczka (http://englishpleaseee.blogspot.com/2013/02/cheek-to-cheek-i-ptasie-mleczko.html, a dziś o wedlowskiej czekoladzie i miłym dla oka i ucha spocie reklamowym. Zobaczcie sami:
http://www.youtube.com/watch?v=NTbjLX48YqY
Piosenkę pod tytułem The First, My last, My Everything śpiewa amerykański piosenkarz i autor przebojów disco i soul  Barry White.
http://www.youtube.com/watch?v=Fcd3XuQwDQQ
A o czym śpiewa? Oczywiście o miłości.
"The first, my last, my everything,
You're the answer to all my dreams.
You're my sun, my moon, my guiding star.
My kind of wonderful, that's what you are.'

"Jesteś dla mnie pierwszą i ostatnią, wszystkim co mam,
Jesteś odpowiedzią na moje sny.
Moim słońcem, księżycem,gwiazdą która wskazuje drogę.
Jesteś rodzajem cudu, tym właśnie jesteś."

Barry White to bardzo ciekawa postać o barwnym życiorysie. Urodził się w Teksasie, ale dorastał w przestępczym środowisku Los Angeles. Jako 10-latek został członkiem gangu i kilka lat później trafił do więzienia za kradzież. Na szczęście udało mu się zerwać z przestępczością i zajął się muzyką. Karierę zrobił w latach 60-tych.Wydał 106 złotych i 41 platynowych albumów oraz 20 złotych i 10 platynowych singli. Wraz z wiekiem nasilały się problemy ze zdrowiem. Piosenkarz cierpiał na nadciśnienie, otyłość i miał problemy z nerkami.. Zmarł w 2003 roku w wieku 59 lat.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz