środa, 27 lutego 2013

Cheek to cheek i ptasie mleczko

Lubię pisać o reklamach, szczególnie o takich które mi się podobają, a do tych należy reklama wedlowskiego ptasiego mleczka. Przyjemnie popatrzeć i posłuchać.
 REKLAMA PTASIEGO MLECZKA
Wykorzystano w niej piosenkę Cheek to cheek czyli policzek przy policzku( kiedy tak tańczymy policzek przy policzku czuję się jak w niebie - tak można streścić cały tekst). Piosenka była mi znana, ale zaczęłam poszukiwać informacji na temat jej historii. Dowiedziałam się,że była wykonywana przez wielu artystów, ale po raz pierwszy zaśpiewał ją Fred Astaire w filmie Panowie w Cylindrach(Top Hat) w roku 1935.
Fred Astaire śpiewa Cheek to cheek
Tymczasem na you tube znalazłam wykonanie Cheek to cheek z roku 1930
Boswell Sisters. Więc jak to naprawdę jest? Może ktoś mi powie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz