czwartek, 18 września 2014

Invasion of the GIANT spiders

Straszne rzeczy się dzieją w Wielkiej Brytanii. Nie dość, że Szkoci chcą niepodległości, to jeszcze kraj nawiedziła inwazja pająków. Ciepła jesień obfituje w owady, które wpadają w pajęcze sieci i w efekcie mamy liczną populację dorodnych, zdrowych pająków, które z pewnością w tak sprzyjających warunkach zechcą się teraz rozmnażać. Strach pomysleć, co będzie dalej. Może to, co na fotce poniżej?

Watch out! There’s a spider about! Or, to be more accurate, there are millions of them.
Britain is having a bumper spider year. And, right now, the breeding season is starting, as male spiders go in search of spindly spiderwomen.
There’s an enormous queue of spiders waiting to climb up the sides of your bath. And your garden will be thickly laced with cobwebs.
The spider population of Britain is fatter, healthier and more numerous than it has been for years — thanks to the warm autumn, which has provided a bounteous food supply in the form of flies and bugs.
Na zdjęciu:Muzeum Guggenheima w Bilbao (Kraj Basków)  jedyny na świecie pająk, którego widziałam i się nie bałam. 

3 komentarze:

  1. Czy Twoja poczta już działa, czy..... pająki coś pokombinowały?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam do ciebie wyslać maila w tej sprawie. Niby działa, ale mam zamiar zlikwidowac ten adres. Mam już nowy: j.morawiec@op.pl czyli j.morawiec jak zwykle małpa...

      Usuń