poniedziałek, 29 września 2014

Chocolate lovers' travel guide

Coś dla zwykłych miłośników czekolady i dla prawdziwych czekoholików.
Chocolate Lover's Travel Guide - shows the world's most tempting must-visit destinations.Broken down into Europe, Asia, The Americas and Oceania, the infographic reveals 43 of the best places to eat or drink chocolate around the globe.
Read more: http://www.dailymail.co.uk/travel/travel_news/article-2773369/Love-Home-Swap-infographic-reveals-world-s-destinations-chocoholics.html#ixzz3EjkClI73
Szkoda, ze nie ma w tym wykazie miejsc naszego kraju, a przecież w Polsce produkujemy dobrą czekoladę.
Polskim i nie tylko polskim czekoholikom polecam wizytę w Krakowskiej Manufakturze Czekolady ul. Szewska 7.
http://chocolate.krakow.pl/gb/
I ja tam byłam i pyszną czekoladę piłam zagryzając owocami w czekoladzie.Niestety nie miałam dość czasu aby wziąć udział w warsztatach czekoladowych "Zrób i Zjedz", ale może kiedyś..

Cracow Handmade Chocolate https://www.youtube.com/watch?v=uohIsKui4nA

3 komentarze:

  1. Od ponad tygodnia unikam słodyczy, jak na razie jest sukces! Choć to nie znaczy, że nie lubię czekolady..... ale jak ją zjadam to..... efekt jest taki - 5 minut przyjemności, całe życie na biodrach!
    Eh.......

    OdpowiedzUsuń
  2. Powinno się jeść dwie kostki gorzkiej czekolady dziennie więc nie bądź dla siebie taka okrutna. Lubię gorzką czekoladę ze skórką pomarańczy i z chili. Mam zamiar spróbować smaku z solą morską.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorzką lubię! Mocna dla mnie! Ale nikt nie mówi o całej tabliczce...... Nie będę okrutna! Jutro kupuję gorzką czekoladę!!!! Zobaczę jaki będzie wybór, podobają mi się dodatki takie.... jak skórka pomarańczy. Ostatnio, jak pamiętam - jadłam gorzką z żurawiną! Mniaaam!

      Usuń