piątek, 29 sierpnia 2014

Unwanted gift.

Wczoraj dostałam prezent, którego się nie spodziewałam.
Wzruszające, ale co z tym zrobić? Nie wiedziałam, jak się zachować, więc po prostu podziękowałam, a potem korzystając z nieuwagi ofiarodawcy, wyniosłam dyskretnie na podwórko.

What To Do When Kitty Brings Home a Gift.

The proper way to handle the situation is to try and remain calm. Try not to make a horrified face because cats can read body language too. Thank your feline friend for the gift, and if he will let you, dispose of it. If the cat won't let you dispose of his gift, try to get him to take it outside. I will tell you now that if the cat doesn't want to give it up, there is very little you can do to persuade him otherwise.

2 komentarze:

  1. Mojej mamie kotek też przynosi takie "gifty".
    W czasie urlopu byłam świadkiem przyniesienia takiego trofea, na wpółżywego, uciekającego i łapanego przez Kitka Zdobywcę! :) Taka "lekcja pokazowa dla laików"! Brrrr...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój prezent był na szczęście nieżywy.

      Usuń