środa, 23 października 2013

What is your country famous for?

W dzisiejszym Daily Mail można zobaczyć mapę świata, która pokazuje z czego słyną poszczególne kraje. Wyniki są zaskakujące. W jaki sposób je opracowano?
  • The map is based on statistics gathered from across the internet from sources including the World Bank and Guinness World Records
  • It was created by DogHouse Diaries and shows that some stereotypes seems to be true, such as the U.S. eating the most hotdogs
  • The map also highlights surprising things associated with certain countries, such as Spain and cocaine and Peru and sandboarding
  • Z czego słynie Polska?  Żeby się tego dowiedzieć z mapy nie trzeba nawet znać angielskiego.
    Sprawdźcie:
     http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-2471475/Whats-YOUR-country-famous-Map-reveals-UK-leads-world-fascist-movements-U-S-Nobel-laureates-lawnmower-deaths.html#ixzz2iT5CdFis

    3 komentarze:

    1. Po przeczytaniu od razu zaczęłam się zastanawiać z czego słynie Polska, przyszło mi na myśl kilka rzeczy. Kliknęłam na link z mapami i ... niestety nic o czym pomyślałam wcześniej (może dlatego, że jestem już po kolacji?). Pozdrawiam

      OdpowiedzUsuń
    2. Mnie to też rozczarowało. Inne kraje także kojarzą mi się z czymś innym niż tu pokazano.. Coś mało ta mapa wiarygodna...
      Dzięki za komentarz.
      Miłego weekendu!

      OdpowiedzUsuń
    3. Ja też jestem zaskoczona, na zasadzie "ojej" i tu: lekki obwis kończyn górnych...... Ale uśmiechnęłam się, że tak... prozaicznie :D

      OdpowiedzUsuń