środa, 16 października 2013

October

Szukałam na You Tube jakiejś piosenki, która pasowałby do dzisiejszej pogody i mojego nastroju. Szukałam, szukałam i w końcu wygrzebałam stary utwór irlandzkiej grupy rockowej U2 pod tytułem October. Piosenka pochodzi z albumu pod tym samym tytułem wydanego w roku 1981.  Rok później utwór wykorzystano w filmie They Call It an Accident .
Kiedy pierwszy raz słuchałam tej piosenki miałam wrażenie, że October jest utworem instrumentalnym. Całość trwa około 2 i pół minuty ,a pierwsze słowa (  nie ma ich zbyt wiele) padają po 1 minucie i 35 sekundach.:
October
And the trees are stripped bare
Of all they wear
What do I care

October
And kingdoms rise
And kingdoms fall
But you go on...and on...
czyli:

 Październik

Drzewa zrzucają liście
Niby ubranie
Czy to mnie w ogóle obchodzi

Październik
Królestwa rodzą się i upadają
A życie toczy się dalej
I dalej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz