czwartek, 17 października 2013

Eat cucumbers!

Sezon ogórkowy za nami ale ogórki jeść warto przez cały rok. Dlaczego? Na www.fitnea.com znalazłam artykuł pod tytułem : 14 Reasons You Should Start Eating Cucumber czyli 14 powodów dla których należy zacząć jeść ogórki. Czegóż tam nie ma! Ogórek jest dobry na wszystko. Usuwa toksyny z organizmu, pomaga walczyć z rakiem, wpływa pozytywnie na ciśnienie krwi i poziom cholesterolu.
Resztę doczytajcie sobie sami:
http://www.fitnea.com/14-reasons-you-should-start-eating-cucumber/
Przed zjedzeniem ogórka należy odśpiewać ogórkową piosenkę
http://www.youtube.com/watch?v=ETI7dChoiBw

4 komentarze:

  1. Zazdroszczę wszystkim żyłki do języków nie słowiańskich ;))
    Od razu mam większy szacunek do ogórków, które choć pyszne, to jednak wydawały mi się mało zasobne w wartości prozdrowotne. Dobrze, że mnie oświeciłaś- pozdrawiam serdecznie- Zosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też do tej pory sądziłam, że ogórek zielony ma garniturek i sporo wody w środku. Dopiero gdy przeczytałam artykuł na fitnea.com zrozumiałam, co to za skarb.
      Dzięki za komentarz.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Hm, no to może przerzućmy się na dietę ogórkową? No i ta zieleń :) Lubię ten kolor! Chociaż ostatnio także fiolety! :D

    OdpowiedzUsuń