wtorek, 21 października 2014

Ten worst European airports.

Lista najgorszych europejskich lotnisk opublikowana przez Daily Mail:
1. Paris Beauvais-Tille International Airport, France
2. Frankfurt Hahn International Airport, Germany
3. Bergamo Orio al Serio International Airport, Italy
4. Berlin Tegel International Airport, Germany
5. Rome Ciampino International Airport, Italy
6. Barcelona Girona-Costa Brava International Airport, Spain
7. Paris Orly International Airport, France
8. London Luton International Airport, England
9. Warsaw-Modlin Mazovia International Airport, Poland
10. Rome Fiumicino International Airport, Italy

Read more: http://www.dailymail.co.uk/travel/travel_news/article-2799917/the-world-s-10-worst-airports-revealed-tourists-likening-one-prison-branding-human-sauna-luton-makes-list-worst-european-hubs.html#ixzz3Gn1O5CTH

3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Byłam na lotniskach 2,6 i 10. Co do Frankfurtu, to przytlaczał mnie ogrom całej tej budowli. Fumicino jakoś specjalnie nie zapamiętałam, ale Barcelona źle mi się kojarzy Może dlatego, że nikt tam na nas nie czekał i musiałam sama mysleć jak dojechać z uczniami do hotelu najpierw kolejką podmiejską a potem metrem.
      Widziałam też lotnisko w Burgas, które wygląda jak relikt komunizmu. Na szczęście działa tylko w sezonie letnim dla turystów.

      Usuń
  2. Ja tylko we Frankfurcie :) W Twoim towarzystwie :) :) Ogrom rzeczywiście był przerażający!!!!

    OdpowiedzUsuń