piątek, 24 października 2014

Life is a journey ( spot reklamowy Calzedonia 2014)

Włoska firma Calzedonia, producent rajstop, skarpetek i kostiumów plażowych, konsekwentnie wykorzystuje w reklamie piosenkę Lovely on My Hand, którą śpiewa Dorotea Mele.

Here’s come the time

through the windows of my mind

I catch the breeze again (.....)


Dreaming on my hand
lovely on my hand
to fall in love again

Forever
to sing my dreams of you
together

To fall in love with you
Forever 
Lovely on my hand with lyrics http://www.youtube.com/watch?v=fHnZMQC--Wk
Jedna piosenka nie oznacza jednak monotonii spotów reklamowych. W tym roku twarzą kampanii reklamowej Cazedonii, pod  hasłem jest LIFE IS A JOURNEY. ENJOY EVERY SINGLE STEP została sama Julia Roberts
https://www.youtube.com/watch?v=yx9G3Eio-9U
Aktorka w rajstopach Calzedonii podróżuje po Europie. Widzimy ją na tle dzikich krajobrazów Szkocji, a potem w eleganckim stroju w Paryżu, gdzie na ulicy jest świadkiem kłótni zakochanej pary, a wieczorem spaceruje pod wieżą Eiffla. Następnie akcja przenosi się gdzieś w okolice Florencji. W toskańskim ogrodzie, z tarasu którego widać kopułę katedry Santa Maria del Fiore  grupa dzieci podgląda gwiazdę zza drzewa. Spłoszeni uciekają w pośpiechu. Mała dziewczynka przykuca, aby poprawić podkolanówkę (nie muszę wam chyba podpowiadać jakiej produkcji) ... Jednym słowem: UROCZE!
Zwłaszcza gdy na dworze pogoda jak w listopadzie, a kaloryfer nie grzeje.
Więcej na temat udziału Julii Roberts w reklamie możecie przeczytać tutaj:
http://aboutjulia.com/tag/calzedonia/


9 komentarzy:

  1. Lubie Julie Roberts, trafnie to ujelas - urocze. Bardzo sympatyczna reklama. Moze nie na temat, ale ladny kolor wlosow ma w tej reklamie :)) Na pocieszenie powiem Ci tylko, ze teraz to I w cieplym kraju niekoniecznie piekne slonce swieci.. pora deszczowa.. leje.. :( Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba ten kolor. A można wiedziec w jakim to ciepłym kraju słońce dziś nie świeciło?
      U nas w południe pogoda zmieniła się na lepsze i było dość słonecznie, choć chłodno.
      Pozdrawiam z zimnego kraju! Dzięki za komentarz.

      Usuń
    2. A mozna mozna- w Grecji. Kraj wzglednie cieply, tu gdzie mieszkam ludzie snieg z fotografii tylko znaja.. a sloneczko jak nie swiecilo tak dalej nie swieci :(( Pozdrowienia dla zimnego kraju!

      Usuń
    3. Byłam tylko na Krecie i na Korfu i trudno mi sobie wyobrazić Grecję bez słońca. Ale skoro mówisz, że teraz nie swieci, to nie świeci. U nas dziś świeciło ale co z tego, skoro w nocy będzie minus 1. Chyba wolałabym spędzić zimę w Twoim pozbawionym słońca kraju. ;)
      Czy język polski to dla Ciebie język obcy?

      Usuń
    4. Rozumiem, ze wypoczynek w tych miejscach nalezal do udanych? :) 'Zima' raz jest slonce a raz leje, wiec nie jest tak zle, bywaja tygodnie samego slonca a po nich tygodnie samego deszczu, ale -1 to ja pewnie nie bede miala wcale w ciagu calej zimy! hehe chyba, ze pojade w greckie gory, np do Zagorochorii, to moze bede miec szczescie i zobacze nawet snieg!
      Wiem, wiem znajomosc jezyka polskiego mi sie uwstecznia, musze nad tym popracowac :/.. jestem polka, prawie 8 lat temu wyjechalam na wypoczynek na Krete, poznalam meza i juz mi nie dal wrocic do Pl.. hehe

      Usuń
    5. Nie zauważyłam żeby Ci się coś uwsteczniło. Zasugerowałam się obco brzmiącym nazwiskiem i zadałam to pytanie.Kiedy byłam na Krecie dawno dawno temu (chyba w 2000 roku, z moją siostrą) pojechałyśmy do Matali i tam zobaczyłysmy sklep z biżuterią, na którym widniał napis "mówimy po polsku". Weszłyśmy i powiedziałyśmy DZIEŃ DOBRY. Grecka sprzedawczyni natychmiast zawołała właścicielkę, którą okazała sie bardzo sympatyczna osoba - pani Joanna Kowalczyk. Bardzo nam się miło z nią rozmawiało. Pod wpływem emocji kupiłam sobie kolczyki z tymi słynnymi pszczołami, których potem wcale nie nosiłam. A tak w ogóle to Kreta bardzo mi się podoba, a Korfu tak sobie, bo nie wygląda jak grecka wyspa. :)

      Usuń
    6. Czyli piekna pamiatka z wakacji jest, to moze pora zalozyc te kolczyki, albo ponownie wybrac sie do Grecji? :) Nie bylam na Korfu, a Krete pamietam jak przez mgle, ale tak jak Ty, tylko pozytywnie, ledwo co zdarzylam ja zwiedzic i wyjechalismy, moj maz tam tylko pracowal, a teraz na stale na Peloponezie mieszkamy, jednak mieszkanie na ladzie ma swoje plusy, a polaków w Grecji nie ma az tak wielu, ale zauwazylam ze jak juz sa to z reguly zawsze wlasnie sympatyczni bardzo... : )

      Usuń
  2. Słuchałam rano "Blondynka na językach" i tam właśnie wystąpiło kilkakrotnie słówko "JOURNEY" :)
    "How long is the journey?" Lubię znane obce słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Memory is the basis of every journey.”
    ― Stephen King, Dreamcatcher

    OdpowiedzUsuń