piątek, 3 października 2014

Let me in - H&M Fall Fashion 2014 (reklama jesiennej kolekcji H&M)

Z pewnością zwróciliście uwagę na piękną reklamę jesiennej kolekcji H&M Fall Fashion 2014  z równie piękną muzyką .
https://www.youtube.com/watch?v=AJILNLKxo7g
W spocie wykorzystano fragment utworu  Let me in -  promującego najnowszy  album
As If We Never Won  szwedzkiego muzyka Kleerup . 
Pochodzący se Sztokholmu Andreas Kleerup na rynku muzycznym debiutował w 2000 roku, a popularność zdobył 7 lat później. Jest autorem przebojów With Every Heartbeat oraz Longing For Lullabies
 Let Me In  nagrano z gościnnym udziałem Susanne Sundfør norweskiej wokalistki i autorki tekstów .


All I want
all I want
is for someone to see me
(.....)
the opposers
I'll shoot them down
(....)
I'm a soldier
and i obey orders
Let me in
let me in
I've got a heart of gold
I'll do whatever it takes
just let me come closer


LET ME IN with lyrics:
https://www.youtube.com/watch?v=VWodvM9UNMw



2 komentarze:

  1. Generalnie nie lubię reklam, ale jak Ty napisałaś "piękna" to weszłam i ... obejrzałam, nawet kilka razy! Wspaniały klimat, kolorystyka! Muzyka dobrana idealnie!
    Zauważyłam oczywiście piękny motocykl!!!! I samochód też miał klasę, choć mniej widoczny!
    I tylko mi pozostaje życzyć sobie takiej wspaniałej jesieni! Bez czapek, szalików i miliona warstw chroniących przed zimnem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skandynawska odzież plus skandynawska muzyka, a oni jak coś robią to musi sie podobać.
      A ja lubię reklamy, wręcz mnie fascynują i lubię o nich pisać na blogu. Mój post o reklamie Fresh Market z 7 września przeczytało juz trzy tysiące osób.

      Usuń