poniedziałek, 30 marca 2015

World's most visited palaces and castles

Lubicie zwiedzać zamki i pałace?  Oto lista 10 najchętniej odwiedzanych zdaniem CNN:
1. Forbidden City, Beijing
2 .Louvre, Paris
3. Grand Palace, Bangkog
4. Versailles, France
5. Topkapi Palace, Istanbul
6. The Winter Palace, St. Petersburg, Russia
7. Tower of London
8. Shonbrunne Palace, Vienna
9. Alhambra, Granada, Spain
10. Shuri Castle, Okinawa, Japan
 Read more: http://edition.cnn.com/2015/03/30/travel/most-visited-castles-palaces/index.html
Z tej listy odwiedziłam nr 2,4,6,7,8. Chciałabym jeszcze zobaczyć nr 5 i 9, bo do Azji się nie wybieram.

3 komentarze:

  1. U mnie cienko. Widziałam tylko 8. A 6 widziałaś? Super, napisz wrażenia, taka jestem ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
  2. 6 widziałam. Imponujące i jak wszystkie ogromne muzea męczące. Głowa mnie bolała od zadzierania do góry i rozglądania się dookoła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię zwiedzać, ale nie może być tego za dużo, bo to ...męczy! Masz rację! ;)

    OdpowiedzUsuń