czwartek, 6 listopada 2014

Jeep – Renegade, 2014 (reklama)

Muzyka z reklamy Jeep – Renegade, 2014 to zupełnie nie moje klimaty, choć im dłużej słucham, tym bardziej mi się podoba.
http://muzykazreklam.tv/piosenka/victor-chissano-im-a-renegade/

I'm a Renegade
(original lyrics by Victor Chissano)
here we are
another story ,another journey,
today ,tomorrow on the flashlights tourney
A sand dune made of gold ,
passion assault
time to forgive and never forget,
together, whatever in a golden jet set
Landing on the shores of a lake
and what i give is what i take.....

Piosenka powstała specjalnie dla spotu reklamowego i trwa niecałe 2 minuty. Na temat autora trudno mi było znależć jakiekolwiek informacje -ani po polsku ani po angielsku. Może nie umiałam szukać? Języka włoskiego niestety nie znam (zazdroszczę Ci Alicjo).
Udało mi się natomiast wygrzebać na You Tube wywiad, w którym Victor Chissano jest przedstawiany jako " African VJ of Italian MTV". Warto obejrzeć, ze względu na angielski, którym posługuje się "wywiadowczyni" :)
http://www.youtube.com/watch?v=VYsKzXRP8I4
renegade - renegat, zdrajca,zaprzaniec,sprzedawczyk, zostać renegatem, odstępcą (Wielki Słownik Angielsko-Polski)
renegat - człowiek zdradzający własne ideały,wypierający się dotyczchasowych przekonań, przechodzący na stronę przeciwnika, odstępca, odszczepieniec, zdrajca (Słownik Wyrazów Obcych PWN)
Dla zainteresowanych

Victor Chissano - I'm a Renegade [Arthur B Remix] (Lyric Video)

http://www.youtube.com/watch?v=ED-FI1NrRuc

1 komentarz: