środa, 25 czerwca 2014

The 5th anniversary of Michael Jackson's death

"I am never pleased with anything. I'm a perfectionist, it's a part of who I am"
Michael Jackson

 5 lat temu, 25 czerwca 2009 roku zmarł Michael Jackson. W rocznicę jego śmierci wspominają go liczni fani na całym świecie.
Michael Jackson's fans — still as loyal and fervent as ever — will participate in tributes worldwide to commemorate the fifth anniversary of the singer's death.

 Pozostawił po sobie wiele przebojów. Z pewnością macie swoje ulubione. Mnie od lat zachwyca ten:

1 komentarz:

  1. Posłuchałam, ale i obejrzałam z przyjemnością! To świetna muzyka, ale też ..... sztuka można powiedzieć! I stroje, taniec, pomysł na wątek w teledysku! Super!!!
    Zdziwiłam się, że to już tyle lat minęło od jego śmierci.... czas jakoś szybko leci.....
    I tak go podziwiam, że Wielkim Artystą był i taki ogarnia mnie żal, że to taki Mały Chłopiec, który marzył o tym, żeby zmienić kolor skóry.......

    OdpowiedzUsuń