sobota, 16 stycznia 2016

Be Bold - you are on holiday! ( reklama Neckermann)

Co tam zima, albo zimna zima (cold winter) jak mówią  Anglicy. W polskiej zimie zimno straszy już w nazwie tej pory roku.. Pomyślcie lepiej o lecie, lecie upalnym, sypiącym dmuchawcami.....
 Od 4 stycznia Biuro Podróży Neckermann, należące do koncernu The Thomas Cook Group, prezentuje w polskiej telewizji sympatyczną  reklamę z tańczącym chłopczykiem. Spośród trzech dostępnych na You Tube wersji polskiej, niemieckiej i angielskiej z przyczyn oczywistych prezentuje tę ostatnią.
https://www.youtube.com/watch?v=8WSFMUyU1y0
Na co dzień widzę wielu ruchliwych chłopczyków, ale żaden mnie nie zachwycił tak jak ten, a to dlatego, że w czasie wakacji dziećmi muszą się zajmować ich RODZICE, a nie nauczyciele.
Zapewne wielu z Was wpadła w ucho towarzysząca reklamie muzyka. Mnie tez. Uruchomiłam więc mój research mind i zaczęłam szukać utworu i wykonawcy. Wyniki poszukiwań są raczej mizerne, ale dobre i to.
Kompozytorem piosenki jest Tam Cooper i powstała ona na potrzeby tej właśnie reklamy. Tekst brzmi mniej więcej tak:
 ‘People say that I’m too loud, there ain’t no controlling him. People say that I’m too loud, I party all the time. . . I’m on the ground and I’m busting these moves.’
Read more:http://tvadsongs.uk/thomas-cook-advert-song-boy-dancing-pool-holiday/
 "Be Bold. You Are On Holiday " w polskiej wersji to " Zaszalej - jesteś na wakacjach!"

1 komentarz:

  1. Dzieki :)

    Link do YT

    https://www.youtube.com/watch?v=ngEFePKxDb4

    OdpowiedzUsuń