sobota, 9 stycznia 2016

Harder, better, faster, stronger (Nescafe Dolce Gusto)

Kontynuuję temat reklam kawowych. Tym razem efektowny spot reklamowy ekspresu do kawy  Nescafe Dolce Gusto. Aż chce się pić kawę!
https://www.youtube.com/watch?v=rp5oTwpyifU
W tle hipnotyzująca elektroniczna muzyka francuskiego duetu Daft Punk (muzycy występuja w kaskach, które zasłaniają im twarze), a piosenkę wykonuje amerykański raper Kanye West.
Oto fragment tekstu.

Work it, make it, do it, makes us
Harder, better, faster, stronger
(Work it harder, make it better)
N-n-now that that don't kill me
(Do it faster, makes us stronger)
Can only make me stronger
(More than ever ever after)


 Pasuje jak ulał do ekspresu, a o czym tak naprawdę przez ponad 4 minuty śpiewa Kanye West wolę nie dociekać, because it is not my cup of coffee ;). W każdym razie, doskonały przykład użycia przymiotników w stopniu wyższym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz